divendres, 4 de desembre del 2009

El trenet dels turistes


Aquí tenim a la Senyora Campoy, cada dia que passa amb un esguard més greu, adust i distant, justificant el seu trenet ajagut per a benefici, suposadament, dels veïns.



Aquí podem escoltar la rèplica d'una veïna, el que en pensen de la seva obra magna i del menyspreu amb que se'ls tracta, per exemple: (reunions de participació ciutadana a les 14h.).



Seguim sense pressupost ni solucions per eliminar els grafitis que decoren l'accés a l'obra recentment estrenada.



Si aneu al minut 13'15'' podeu veure el vídeo del TN Comarques del passat dia 02-12-2008 on es mostra l'avenç de les obres del trenet Campoy. És un primer pas, però seria convenient i caldria que de cara al futur, a més d'entrevistar a una veïna i a l'alcaldessa, l'equip de televisió amplies les entrevistes a d'altres sectors protagonistes de la noticia i amb opinió propia, com ara representants de l'oposició o responsables d'entitats locals, es a dir, ampliar el ventall de parers sobre el tema i no fixar-lo nomes sobre la versió interessada  i tendenciosa d'una única persona que només es representa a ella i als seus críptics interessos de partit.


19 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira ja li podeu donar feina al Sr solé aquet, de revisor del funicular.... jeje és broma aquet estaria tres dies treballant i dos messos de baixa.

Anònim ha dit...

Capullo!!!!!!

Anònim ha dit...

http://diarimaresme.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5874&Itemid=7

Anònim ha dit...

jajajaja! Que bo el primer comentari!! Va Ramon, que el poble et dona una segona oportunitat! farem un grup al face : Jo també vull que Ramon Sole treballi de revisor del funicular de malgrat!

Anònim ha dit...

Sembla mentida que us faci gràcia aquestes coses. Trobeu que és cosa de broma?. Vosaltres sou els que després demaneu respecte, oi? Jo no trobo divertida la vulneració de drets de les persones. Francament, em fa por. Potser m'he fet gran.

Anònim ha dit...

Aneu insultant i difamant que no em desviareu de la meva lluita pels meus drets i la salut democràtica de Malgrat. Ramon Solé.

Anònim ha dit...

El trenet ni tocar-lo, que gracias al trenet dels collons estem tiran una mica de formigo pel pople, que s'ens avia acabat el cuento i els autonoms tambe tenim dret a la vida i al Sole dexeu-lo tranquil que tot el que defensa el seu lloc de treball fa be.

Ramon

Anònim ha dit...

Ai deu meu, deu meu. Estic tant enfeinada vigilant que no posin l'ample de via de l'AVE CESAR que no tinc temps ni de pentinar-me. I després diran que no visite les obres ningú de l'ajuntament. Mare de deu, mare de deu. Com.poy

Anònim ha dit...

I tampoc es poden demanar miracles. Els de maquillatge ja ho varen dir : encara que la mona es vesteixi de seda, mona es queda. I així anem. Mare de deu, mare de deu. Xita.com

Anònim ha dit...

Deixeu de tocar els collons i dediqueu-vos a adorar a la nostra mestressa, faedora de portentosos prodigis, i que el dia de la inauguració del funicular obsequiarà al poble de Malgrat amb una audició musical, pel tenor Silvio Berlusconi de cançó napolitana, que durà per títol "el mio funiculi, funicula". Calleu i fruïu de la festa quillos, que sou uns quillos!!!

Anònim ha dit...

Jo també vull a Sr solé de revisor del funicular però que li fagin un contracte per ETT que aquet gandúl segur que només treballara dos dias com feia a l'escola eh?Solé? que eres un gandulet.
fem un blog al face per donar feina al Solé!
Solé al funicular!

Anònim ha dit...

Solé; si vols jo al camp tinc feina per vosté però d'ajudant, perquè tinc un oficial de 1ª que és SAHARAUI i si li trec la categoria algú de l'oposició és pot ofendre.
Apa salut company i recorda:
Estas navidades sidra el gaitero i el cava que se lo meta por el culo ROVIRA Y ZAPATERO!!

Anònim ha dit...

Els comentaris d'alguns afins a l'actual govern diuen molt de la catadura moral i el nivell intelectual dels seus liders.

Anònim ha dit...

Deu ser el cebolleta, que això de fotre's coses al cul diuen que li va molt.

Anònim ha dit...

si pues algun de ERC li va també això de ficarse coses al cul..... per cert volem que torni!

Anònim ha dit...

Rat penat..... tic tac

Anònim ha dit...

La diferència és que mentre el d'ERC aquest que dieu sembla que no hi és (perque demaneu que torni), el cebolleta és ben present. Es "la mano que mece la cuna", el cervell del PPOE i un gran perill per a Malgrat.

Anònim ha dit...

No se que decirte porque los waltrapas de ERC que solo piensan en joder el dinero del pueblo pa llevarselo al SAHARA ese.......

Anònim ha dit...

http://www.es.amnesty.org/actua/acciones/sahara-presos-conciencia