dimarts, 1 de desembre del 2009

Desafecció ciutadana


El passat dia 27 el Senyor Ramon Solé va anar al Ple municipal de Barcelona per poder exposar les seves reivindicacions personals i alhora fer públic el descrèdit d'unes institucions que atorgant-se la qualificació de democràtiques actuen d'una forma totalment arbitraria en el reconeixement i respecte dels drets socials de les persones. I mentre tant, les institucions judicials aplaçant la seva sentència sobre un cas que incrementa la desafecció del ciutadà en el sistema judicial i polític. Alarma pensar que aquesta desprotecció que pateix una persona, lluitant contra els capricis dels poderosos de torn, la podem patir també qualsevol de nosaltres el dia menys pensat. Fins quan durarà aquesta delirant situació?

40 comentaris:

Anònim ha dit...

La meva pregunta als policies locals que estaven a la porta de l'ajuntament per no deixar-me entrar al Ple: on està el límit de la vostra obediència. En temps del nazisme, i ara estem assistint al judici d'un responsable (pressumpte, clar) de 28 mil assassinats, es justificava obrir l'aixeta del gas, per por a les represalies, per obediència, per...Està clar, jo no hagués obert cap aixeta, encara que corrés risc la meva vida. I altres, què farien ? I per cert, jo no vaig faltar al respecte a ningú, i menys si ho comparem amb les coses que han insinuat i dit en contra meu sense deixar-me defensar. Les famoses garrofes les vaig depositar, no llençar. Si li hagués lleçat una sabata pel cap,com va fer un iraquià a n'en Bush, què m'haurien fet ? Per cert, a n'en Bush, per la mort de tants iraquians/nes, i en Blair, l'Aznar i Cia, no els hi han fet res de res. Així anem. I després sentim a la sra. alcaldessa a la ràdio dient que no sap com es pot produir la violència que suposa la mort de la noia de Pineda ( ara que van junts nens i nenes al cole). Doncs simplement, i greument, perquè des de les instàncies de poder es resol tot amb la força, amb la força que es cregui oportú en cada moment, i sense pensar en resoldre-ho dialogant. I això fa escola. I per tant, així anem, vivint la violència i la llei del més fort. Sincerament, qui estigui d'acord amb l'alcaldessa que em proposi què haig de fer per continuar denunciant la meva situació injusta. Està clar que a l'alcaldessa li varen fallar els càlculs. Pensava que agafaria els cuatre duros al jutjat de Mataró i ja està?. Però a mi no em sembla just que l'opressió, sigui quina sigui la seva forma, quedi en silenci.Ramon Solé.

Anònim ha dit...

Aquest l'Hereu, vaja un per fer-se l'orni, de la mateixa escola que la Conxita. Ramon, Va deixar que exposessis el teu cas a la sala de plens?

Anònim ha dit...

Doncs ben pensat, jo posaria el meu "gra de sorra" i amb molta disciplina obriria l'aixeta, perquè tothom ha de morir d'alguna cosa, no ? Total després em confesso i surto neta al carrer, i sant tornem-hi que no ha estat res. Ai deu meu, deu meu. Com.poy

Anònim ha dit...

Tothom ha de morir, és cert. Però jo encara no, que haig de veure l'auditori acabat i els que quedin per ací no en seran capaços. Mare de deu, mare de deu. Xita.com

Anònim ha dit...

Alcalde-Presidente? Ràmon, digués als teus assessors polítics (CiU-ERC-IC-EUiA) que t'assessorin millor, almenys ortograficament....

Anònim ha dit...

Ja només ens faltava de tenir per aquí un il·lustre doctor en lingüística per divertir-nos d'allò més.

Anònim ha dit...

Ja només ens faltava de tenir per aquí un il·lustre doctor en lingüística per divertir-nos d'allò més.

Anònim ha dit...

Properament......
www.nacional.cup.cat

Anònim ha dit...

Tenint en compte que el Sr. Hereu és del PSOE-PSC em va semblar bé posar-li Alcalde-Presidente. Faries bé en assessorar qui escrigui les actes dels Plens i Comissions de Govern de Malgrat que hi ha faltes que fan por. Ho has captat bé. I les coincidències que hi pugui haver amb qui sigui, i en el moment que sigui, no volen dir res d'assessorament. Clar que donada la relació dins del PPOE tot us pot semblar molt confús. Ramon Solé.

Anònim ha dit...

17,08 repassa la lliçó dels accents que et fa falta...

Anònim ha dit...

21:46, repassa la de les castellanades, que tambe et cal

Anònim ha dit...

Ramon soler:
Ets un autèntic patuel, el tio més gandul del poble que no para de tocar els collons, ves a buscar feina tros de burro , que a la teva feina ningú et podia veure perquè treballabas menos que el sastre de tarzan, deixa de tocar els nassos ya! i a més ets un MENTIDER COMPULSIU que vas dien por ahi que el primer plé que no et van deixar entrar hi havia molts policies i només havia un, vaya un mentider com per creure tot el que dius.
Deixem de escoltar aquet personatge que sap que no te res a fer, perquè els mentiders no van a cap lloc, per lo menos que digui veritats.
Per cert Sr Solé miris la llei 16/91 de les policies locals l'article 11.A a veure si li queda clar ja d'una vegada que la policia només fa la seva feina!.

Anònim ha dit...

El pacte de la mortadela i del ridícul.

Anònim ha dit...

Ramon, ja que estàs fent cartetes, prova d'enviar-ne al vaticà! Més que res, perquè necesites un miracle.
O varis. Un miracle perquè et deixin entrar als plens (jo tampoc t'hoi deixaria entrar per pesat, o si, però amb la boca amordassada perquè no la obrisis)
un altre miracle perquè et tornesis una persona com cal i busquesis feina!!!!
I l'altre miracle, i aquest seria el millor, que deixessis de tocar els collons a tot arreu on vas. Pesat!!!!!!!!! Ah, i ara que ve el Nadal, tornaràs a treure el cartronet que tenies i et possaras pels carrers?

Apali!!!!!

Salut i feina Ramon!

Anònim ha dit...

9,38 insultar darrera l'anonimat és molt senzill però no et dona la raó. A l'art 11 de la Llei 16/91 no està regulada la prohibició d'un ciutadà al Ple. El nombre de policies que tant et preocupa, a mi no em preocupa gens ( o és que en tens alguna responsabilitat i tens por que et diguin que els vas treure d'altres feines més importants pel poble) ja estan indicats els seus números de placa a les denúncies.(vols que els publiqui ?) Busca els mentiders compulsius a l'equip de govern. Jo em limito a defensar la meva feina i la meva dignitat, i no en tinc mandra. Potser ets tú el gandúl i et faig treballar... Ramon Solé.

Anònim ha dit...

11,43 un miracle seria que l'equip de govern de Malgrat fos democràtic. Segurament tens més relació amb els qui poden fer aquest miracle que jo. Cartronet o pancarta, faré el què em sembli millor. Gràcies per la teva preocupació. Ramon Solé.

Anònim ha dit...

Sr ramón ets patetic de debò!
Jo porto 20 anys treballant i de ven segur no faria el patuel com les tas fen tú! A més tens raó no esta regulada la prohibició d'un ciutadà al plé, però si si aquesta persona no és comporta com a tal que és el que vas fer tú, i més deixat de tonteries ja! que sembla mentida que tinguis els sants pebrots de dir encara que el que vas fer al plé no va estar malament, saps què? a lo millor si demanasis disculpes i et comportesis com cal, la cosa canviaria de ben segur però bueno segueix somiant Sr solé, segueix somiant al teu món.... a per cert:
TRABALLA GANDUL!
QUE EN FEIES EL QUE ET ROTAVA A LA FEINA I S'ET VA ACABAR EL ROLLO.
GANDUL!

Anònim ha dit...

Solé comprate un crecepelo!jejejejejejejejeje i canvia de look a lo mejor ganas algo jejejeje eres el bufón del pueblo.

Anònim ha dit...

Podriem fer una enquesta a la gent on treballava el Sr ramon a veure que en pensa? A lo millor ens enterem de cosas inèditas......

Anònim ha dit...

I tant, així veuriem que els més ganduls eren els amics de la Vega. I veuriem si l'oposició va anar al taller d'ocupació o, com va dir l'alcaldessa a la ràdio, no hi varen anar. Els mentiders compulsius acussant de mentir...i els més ganduls, dient ganduls als altres...quin paperet...

Anònim ha dit...

Tants de nervis que tenen aquest del PPOE és que s'els hi acabarà el rotllo a ells, i s'hauran de posar a pencar ?

Anònim ha dit...

Properament......
www.nacional.cup.cat

Anònim ha dit...

Heu sentit a parlar dels rumors que corren d'una col·locació massiva (laboralment parlant, és clar) de familiars, amics i coneguts del PPOE.
El Cebolleta seria el primer a obtenir un càrrec molt ben remunerat, lluny del que cobraria en una de les professions que hauria de realitzar d'acord amb el seu nivell d'estudis i de degeneració.

Anònim ha dit...

http://www.vilaweb.tv/?video=5905&canal=18

Anònim ha dit...

L'anonim de ls 12,34,es la Conxita desdel seu despatrx.Conxita aquesta es la feina per la que cobres 60.000 euros l'any?.La teva grolleria iprepotencia sobrapasa tota rao i o argument.
No et cregis tan inmaculada que no o ets.

Anònim ha dit...

El jutge Garzón diu que Victor Ros, l'amic de la mortadel·la malgratenca, és inculpat, per fi, oficialment com a perillós xoriço del PP a Llavaneres. La Vega cada cop ho té més bé i despejadu per arribar al capdamunt del seu partit.
Jo l'enviaria directament a Madrid a fer les Ecspañññññes!

Anònim ha dit...

Ara la Vega està prou ocupada organitzant els autocars per anar a protestar contra els referendums perquè ella vol fer les Ecspañññññes! sense moure's d'ací. Per sort, cada dia està més a prop la independència i ja no ho podrà fer. El Sr. Bagó de Calella ja va dir que tenim l'enemic a dins.

Anònim ha dit...

http://www.referendumindependencia.cat/

Anònim ha dit...

I el lamentable paper del PSOE-PSC ? Ja ho deia ahir en Llach a El Punt: acabaran malament.

Anònim ha dit...

A veure que cobra el perdiguer del CAROD-ROVIRA? si vosaltres sou de la mateixa calanya colla de patuels!.
Tant bordar com els gossos i despres teniu que callar que hi han molts d'ERC que estan cobrant dos sous....ESPAVILATS!!

Anònim ha dit...

Jo, per acabar amb aquesta història de les garrofes i l'entrada al Ple, proposo que es convoqui al Soler a la plaça de l'església el dia dels innocents i amb l'equip de govern al capdavant es faci una lapidació, com Déu mana, d'aquesta persona rebel i transgressora. Així l'equip de govern tindrà un bon 2010.

Anònim ha dit...

No, no, jo l'hi buscaria feina i a treballar, que segur que feria alguna cosa més productiva que ara. Encara que sigui de repartidor de pizzes o de sexador de pollets amb tot els meus respectes. A vejam el que dura, treballant vuit hores seguides, parant vint minuts a esmorzar?

Anònim ha dit...

17,03 tens els seu mail. Queda amb ell i li expliques.

Anònim ha dit...

Qui tingui ofertes de feina que les adreci a

"http://www.facebook.com/group.php?v=app_2373072738&gid=139610397989"

Anònim ha dit...

Hi ha una feina per a ell a tordera és de mamporrero crec que li bé como anillo al dedo a este solé....

Anònim ha dit...

Què és mamporrero, que és del que tu treballes?

Anònim ha dit...

Aneu insultant i difamant que no em desviareu de la meva lluita pels meus drets i la salut democràtica de Malgrat. Ramon Solé.

Anònim ha dit...

Deu meu, deu meu, dir que escric en aquest bloc, i en hores de feina. No sabeu amb qui parleu, ni sabeu en quin poble esteu, ni res de res de res. Mare de deu, mare de deu. Com.poy

Anònim ha dit...

Amb la bona resposta que està tenint la meva crida a insultar el solé aquet, no sé com ho faré per recompensar-vos. Però no li dieu gandul que l'he contractat varies vegades seguides i es veurà que és mentida. Mare de deu, mare de deu, és que he d'estar en tot, eh. Xita.com

Anònim ha dit...

Comentari 08:45, efectivament és de que traballo i amb molta honra, i gual que deia el teu pare que ho va fer tants anys.