divendres, 4 de setembre del 2009

Guardó a l'alcaldessa i Cia.

Finalment, i no podia ser d'altre manera, el nostre heroi local Ramon Solé ha tingut a bé lliurar en ma a la nostra alcaldessa Campoy i acólits de govern del merescut guardó d'una pila de garrofes al que s'han fet mereixedors per la seva lamentable actuació en l'acomiadament del treballador i que ens costarà a tots els malgratencs la modesta quantitat de 21.000 € o el que és el mateix el sou d'un any, aproximadament i sense dietes, de la nostra mega regidora A. Vega. Que en plena crisi l'ajuntament llenci els diners de la forma amb que ho fa i ho faci en nom nostre, del poble, és un motiu d'escàndol públic pel qual tindrien que dimitir tots, després de restituí en el seu lloc de treball a qui mai no haguessin tingut que separar.
Proposem a R. Solé, com a desgreuge, l'ocupació del càrrec de nou alcalde del poble de Malgrat. Ell ha demostrat tenir tot el que s'ha de tenir per fer-ho extraordinariament millor i sense esforçar-se gens que la que actualment ostenta, lamentablement, el càrrec.




La otra prostitución
Francesc-Marc Álvaro

Este cuadro es el fruto de cientos de decisiones políticas que tienen nombres y apellidos

A los gobernantes, hoy, les enseñan una sola cosa: aguantar el chaparrón de las crisis relatadas por los medios como si no fuera con ellos. Les entrenan a resistir hasta que pasa la ola y, luego, ya se verá. La realidad es un dato marginal que depende de los tiempos y la intensidad de las noticias. Por ejemplo: se publican imágenes de una Barcelona muy degradada y alguien le dice al alcalde: "Tranquilo, dentro de cuatro días no se hablará del tema". Y el alcalde, que ve peligrar su silla, respira aliviado y, luego, triplica el presupuesto de propaganda y se felicita por lo bien que lo está haciendo su equipo. No es sólo el alcalde de Barcelona, hay un patrón general de conducta basado en la autocomplacencia y el rechazo histérico de cualquier crítica. Son varios los alcaldes socialistas de la generación Hereu que están llevando nuestras ciudades a un callejón sin salida, movidos por una sola ideología: el crecimiento a toda costa. Llámenlo porciolismo de buen rollo. Acostumbrados a vivir rodeados de pelotas y paniaguados que les ríen las gracias, estos ediles no se enteran de nada. Como me dijo un alto funcionario: "Tanto les da una cosa como la otra". Y, mientras, el ciudadano va soportando, como puede, el desastre.

¿Por qué Barcelona ha llegado a este punto? Se puede hablar de normas, de competencias, de recursos, de personal y de mil y un detalles. Pero así sólo daremos palos de ciego. El origen está en las ideas, que es lo que informa las políticas que, finalmente, se hacen en un lugar determinado. ¿Qué piensan sobre la libertad, sobre la seguridad, sobre la eficacia, sobre los derechos, sobre los deberes, sobre la responsabilidad y otros conceptos los que ahora rigen los destinos de la capital catalana? El retablo de las maravillas en que se ha convertido hoy Barcelona es el fruto trabajosamente elaborado de centenares de decisiones políticas que tienen nombres y apellidos. El cuadro que contemplamos no es un fenómeno natural, responde a la cristalización de prioridades y de inversiones que - lo repito-emanan de ideas que - nadie se llame a engaño-conocemos perfectamente cuando vamos o no vamos a votar.

Quieren, algunos, que el gran debate sea sobre si las prostitutas deben ejercer en la calle, en pisos discretos o en locales con letreros de neón. No caigan en la trampa: el alcalde y sus concejales se esconden detrás de esta cortina de humo, hasta que amaine. Hablemos, por favor, de la otra prostitución, la de las ideas y los programas, la de las palabras y los conceptos, la de los compromisos incumplidos de una izquierda oficial esclerótica, cínica, soberbia y conservadora, que se ha olvidado de defender a la mayoría y que, desde hace muchos años, no sabe ni quiere identificar a los verdaderos débiles.

A su lado, el triste comercio carnal alrededor de la Boqueria es casi un programa infantil.

24 comentaris:

Anònim ha dit...

D'aquests 21000 Euros s'han de descomptar el que fins a dia d'avui ha estat cobrant el senyor Solé ha estat cobrant a càrrec de la Seguretat Social. En tot cas és L'Agència Tributària qui l'hi ferà el descompte el proper mes de maig del 2010. Vagi preparant la cartera Sr.Solé. No és oro todo lo que reluce.

Anònim ha dit...

Increible el tractament que donen al MalgratConfidencial a la notícia del nudisme. Només dir, entre altres coses, que CiU i ICV van donar suport a la moció d'ERC. Tindran la "professionalitat" i la "objectivitat" de rectificar la família Confidencial??

Anònim ha dit...

ara que la Verdaguer plega posaran el sabater de cap de llista? això és el que es va dient pel poble.

Anònim ha dit...

Ja torna el de sempre a desviar l'atenció del tema que es tracta.

Anònim ha dit...

Molt bó, molt entendor i exacte l´article del Sr. F-M. Alvaro.
És exactament aixó.
Bé, senyores i senyors socialistes.. algú que no és ni un "tarat", ni un arreplegat, ni cap marginal, ni és el Malgratot.. ha expressat amb claredat meridiana com us veu la gent.
No en teniu vergonya?

Anònim ha dit...

Cap ni una, n'estem cofois d'ésser com som, passa res???

Anònim ha dit...

L'únic que passa és això, que sou la "izquierda oficial esclerótica, cínica, soberbia y conservadora", sobretot CINICA...

Sóc esbirro i que! ha dit...

Aneu insultant, aneu insultant. Algún dia s'us tiraràn les vostres paraules en contra vostra i després encarra rabiareu més que ara. Ja us ho trobareu! Nosaltres amb el cap ben alt i a la nostra.

Anònim ha dit...

Ultim anonim ,Molt d'orgull i molta sovervia,sobretot molta sovervia es el que teniu,pero si perdeu el que teniu no sou re.

Anònim ha dit...

LA VEGA DIMISSIO YA QUE ES PERA.

Anònim ha dit...

Quants/es ciutadans/es estan disposats/es a denunciar l'alcaldessa i la vega per malversació de fons públic amb la seva càrrec de confiança i la forma de gestionar la regidoria d'inserció ? Doncs si no hi ha ningú, a seguir aguantant el què vulguin.

Anònim ha dit...

Pero si aqui a malgrat prefereixo que continui gobernant la conxita, perque no hi ha cap de l'oposició que valgui la pena.Quina llastima de veritat no s'en salva ni un.Aqui si podem aplicar clarament la dita de MAS VALE MALO CONOCIDO QUE NUEVO POR CONOCER.....l'ultimes eleccions vai votar ERC i quina penadita... mai més!!

Anònim ha dit...

yo seguiré votando psc, porque como dicen en el comentario anterior no vale la pena ninguno/a de la oposición, a ver si sale algun joven trasparente con ganas de hacer cosa creativas en el pueblo y que mantenga la buena vigilancia del pueblo. Aqui si que muy bien, es lo único que veo correcto del pueblo nuestra policia local, en otros pueblos del maresme no hay tanta presencia policial como aqui, en fin si algun joven tiene ideas que no se las calle desde aqui le animo al maximo!!

Anònim ha dit...

Es que no mana la Conxita, mana la Vega i manant, manant van mamant tots plegats però a costa del contribuent.

Anònim ha dit...

El comentari del "yo seguiré votando al PSC" ja s'ha convertit en un habitual contertulià. Disculpa, però això no és cap argument, més aviat és el mateix que demanar el canvi pel canvi.

La frase "en la oposición ninguno vale la pena" fa pena en sí mateixa pel que significa: aquesta manera de fer clarament socialista de Malgrat de difamar l'adversari, desqualificar i menystenir-lo amb l'inútil intent d'amagar les vergonyes pròpies. Deixa la cançó, company. No enganyes a ningú. Vota el que et doni la gana, però no diguis mentides ni menstinguis als altres.

Ningú es creu l'afirmació que a l'oposició no val la pena ningú, perquè salta a la vista que hi ha molt més capital humà que al govern, i ben segur molta més capacitat a qualsevol dels grups que el que ara mateix podem veure als plens i al dia a dia. El darrer Ple, el Sr. Viñolas i la sra. Vega van deixar molt clar quin és el nivell de capacitat que té el govern. La frase "no, encara no he fet res" ho diu tot.

Anònim ha dit...

Això de "joven transparente" és molt bo... jo proposaria que sortissin també "uno de mediana edad translúcido" i "uno jubilado opaco".

Anònim ha dit...

Sí, que no em vinguin a vendre la moto del "cal un grup independent com a garantia de la trasnparència" perquè no me la crec. La transparència la pot oferir qualsevol que s'ho proposi només empleant una manera de fer diferent a la dels actuals governants, i un grup independent no sempre garanteix transparència. Al contrari, a vegades no saps que s'amaga darrera del grup. A prefereixo saber qui voto i de quin pal va, perquè el Malgrat que quedarà després de passar aquesta colla hi haurà feina per aixecar-lo. En podeu estar segurs. Estem a al cua de la comarca en la majoria de coses, i només cal veure les xifres d'atur a malgrat i la incapacitat manifesta dels serveis municipals per trobar feina. feu la prova. Apunteu-vos, feu entrevistes, i espereu que us cridin. Ànim.

Anònim ha dit...

Una candidatura "independent" a les properes eleccions, seria la millor garantia per als socialistes per continuar governant.

Anònim ha dit...

Si.Aixo ja s'ho van fer venir be a les anteriors fent que es presentes Plataforma per Catalunya. Que s\amagara de veritat darrera dels socialistes!!!

Anònim ha dit...

jo no soy para nada del psc para aquel que dice que se me ve a la legua que soy socialista.Lo que pasa es que tu eres simpatizante de la oposicion y te regodea sentir esto, pues bien te refrescare diciendo que en las pasadas elecciones vote a CIU, gran cagada!!pero mejor CIu que ERC que mirad lo que hicieron con calella cuando gobernaron...desastre aqui dicen que se llenan los bolsillos otros partidos se lo llevarian al pueblo saharagui ese como se llame,lamentable

Anònim ha dit...

que bo l'ultim comentari, la veritat que és cert que calella va ser un caos amb erc, però això no vol dir que malgrat estar millor s'haurien de millorar més coses però mai plou a gust de tothom i aixi estarem sempre, en fi trobo ridicul culpar algú en concret, em quedo en lo positiu de malgrat, que hi han moltes de veritat i les persones aquestes que aqui escriuen despres callen quan han de parlar i jo soc una d'elles, amb fico al sac, però es veritat.. i tinc clar que a malgrat hi ha un percentatge alt de gent gran que teniu clar que es conxita forever i no canviaran.

Anònim ha dit...

els dos ultims comentaris........ veritat de la veritat si senyor!!

Anònim ha dit...

El comentari de les 01:31 és d'un nivell espatarrant, farcit d'ignorància i menyspreu, fruit de la supèrbia i hereu de la millor tradició jacobina... i el millor és que algú altre li dona la raó!! Si el que t'emprenya noi, és que els diners del poble es destinin a projectes de cooperació t'hauries d'informar millor (les teves fonts deuen estar seques) i saber quines son les prioritats de l'esquip de govern (que no són precisament el Sàhara).

Anònim ha dit...

Si es vol presentar una llista independent que ho facin,només faltaria!!