divendres, 14 de novembre del 2008

Mamen i .

Voldríem compartir amb vosaltres dos documents vinculats a la nostra més candent monocipalitat:

El primer, el viatge a Oslo de la nostra estressada legació local i que sembla ser ha tingut un ressò mediàtic important a jutjar pels comentaris que es fan en el bloc e-notícies.

El segon, la valoració i comentari que fa l'autor del bloc “el meu gos i jo” sobre l'agenda 21 implantada a Malgrat l'any 2003 i la disbauxa que envolta la seva realització i compliment per part dels que suposadament manen i diuen governar.

29 comentaris:

Anònim ha dit...

És ben sorprenent que del viatge més car de tots realitzat pel seguici consistorial no n'hagi transcendit res de res, com si no l'haguessin fet mai. Em refereixo al viatge TABU a Veneçuela, pagant el poble clar. Posats a exigir coherència, demanaríem, com ho fa algú en un missatge, que el viatge a Oslo el podrien haver fet en bicicleta per donar exemple de la seva sostenibilitat i austeritat en la despesa.

Anònim ha dit...

T'equivoques. El viatge més absurd i estrany és el que va fer la sra. alcladessa a l'Aràbia Saudí acompanyada de tècnics municipals i del sr. de les basures sinó ho tinc malentés. Què van a nar a fer?. No ´se, potser buscar un abocador? aigua per la Tordera? ves a saber!

Anònim ha dit...

El viatge de l'alcaldessa és cap a l'absurd...

Anònim ha dit...

He sentit a Radio Marina que ja hi ha sentència del jutjat a favor de l'ex director del taller d'ocupació. Es cert que l'han de readmetre i abonar el sou d'aquests mesos ?

Anònim ha dit...

Avui,aquest mati a sortit un autocar a inasugurar no se que,en Marti tambe i anava.Es veu que no tenen cotxes particulars,un altre despesa que paga al poble,la crsi per ellsesinexistent

Anònim ha dit...

Flipo: Malgrat Confidencial afirma que té la "primícia" de la sentència d'en Solé. Com els pugen als fums als nostres periodistes... la notícia ja apareix al Punt.

Anònim ha dit...

Farres populars és com s'anomena el fenòmen. Algú ja pagarà la factura.

Anònim ha dit...

Son tan exclusius que tenen l'exclusiva de no participació dels, cada cop menys, lectors i visionadors de vídeos amb anuncis inclosos.

Anònim ha dit...

L'alcaldessa, experta jurista ella, ja proclama al diari El Punt que recorrerà la Sentencia de'n Ramon Solé. Quan se li caigui el pel, l'alcaldessa dirà que és culpa de la perruquera...

Anònim ha dit...

No hi ha problema, ella, una servidora, pagarà del seu sou el que calgui.

Anònim ha dit...

Poc recurs podran fer. Temps al temps.

Anònim ha dit...

Visiteu "el meu gos i jo" hi ha un segon comentari sobre l'agenda 21 i les actuacions que ja hauria d'haver fet l'equip de govern.

Anònim ha dit...

I A LA GIOL QUAN LA PORTEN A JUDICI PER DORMIR-SE EN ELS PLENS? I AL BOCAMOLL DEL SEU HOME ALGÚ LI DIRÀ ALGUN DIA QUE NO ES POT ANAR PER LA VIDA AGAFAN DINERS DE LA CAIXA ON TREBALLA COM HA FET I NINGÚ A ESPLICAT?

Anònim ha dit...

Demano a la persona o persones que gestionen el blog que no treguin aquest comentari. El delicte de calumnia prescriu al cap d'un any i, en aquest temps hi haurà suficients mitjans per poder saber qui l'ha escrit i poder denunciar-lo.
Xavier Graupera

Anònim ha dit...

ai com et defenses ja saps que el que tu fas també és un delicte...

Anònim ha dit...

Crec que no has llegit bé, no és una defensa, és un atac. Si creus que aquest Senyor ha robat denúncia'l, el que ell està demanant és que no s'esborri aquesta acusació perquè qui ho ha fet ja ha delinquit, ara només falta saber qui és i un any dona per molt.

Anònim ha dit...

on treballa?

Anònim ha dit...

mireu-los ells els malgrattots de pro quan va per vosaltres és un delicte, ara bé quan sòn els altres els que reben injúries tot és sàtira i conyeta. clar xavier el joc és meu i jo m'el faig a mida. COM DIEU VOSALTRES ¡¡¡QUIN ATAC A LA LLIBERTAT D'EXPRESSIO!!!

Anònim ha dit...

Faré com tu (cridant): TOT ÉS MÉS SENZILL,SI CREUS QUE EL QUE FA EL MALGARTOT ÉS DELICTIU DENÚNCIA-HO,BUSCA I REBUSCA,I FES-HO.EL PERJUDICAT D'AVUI JA BUSCARÀ SABER QUI ETS TU QUE LI HA DIT "LLADRE" SENSE SER-HO.ARA HI HA UNA COL.LECCIÓ DE TICS-TACS, TICS-TACS, ...

Anònim ha dit...

però la giol dorm o no dorm als plens?

Anònim ha dit...

No ho sé si dorm,però és per dormir-se i roncar,sobretot quan expliquen els didàctics viatges que fan.

Anònim ha dit...

I de Veneçuela encara no en sabem res. Visca la transparència democràtica de la dictadura de la cara ura!!!!!

Anònim ha dit...

el anonim que crida: jo el dia que fagi una afirmació com la que fa al anonim anterior posaré el meu nom per que la persona que jo acusi te dret a saber qui ho fa i defensar-se si ho creu. jo no sòc com vosaltres

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

jo crec malgrattot que aquest que es pensa que no se qui soc tindries que censurar-li el comentari em nomena com escoria franquista de orelles grosses i butxaca plena. jo em sento ofes per aquest comentari i et demano que el censuris. moltes gràcies

MALGRATOT ha dit...

Tens raó aragorn, s'ho mereix.

Anònim ha dit...

Per la Montse Giol i marit que no sé qui es., Aixó pasa per defensar coses que van en contre d'aquells que durant molt temps van estar reclamant la democracia ... dictadura??????., no sabía que en hi havia de dretes i d'esquerres.

Anònim ha dit...

Actualment hi ha molt trepa vivint del "cuento". Si no hi posem remei, no ens queixem.