dijous, 13 de desembre del 2007

Qui té cua de palla, s'encén.


Encara es podria donar el cas, gens irreal, intuïm, que els mateixos que demanen a la ciutadania que tinguem un comportament cívic, sostenible i responsable per Nadal, siguin els més desautoritzats en fer-ho, per incomplir, ells mateixos, amb les més elementals normes de sentit comú que de fa temps els que som malgratots i prou venim reclamant a tots els que, en nom de la responsabilitat, solidaritat, sostenibilitat, civisme i el patatin i el patatan, actuen irresponsablement i amb comportaments totalment oposats al que prediquen al llarg de tot l'any.

Senyors de l'Ajuntament, no n'hi ha prou amb fer campanyes cíviques de temporada perquè ara toca, han de predicar amb l'exemple i fer-ho al llarg de tot l'any amb fets i no només amb paraules, altrament vostès mateixos es converteixen en la riota de la ciutadania normal, saben?
_________

Hem manllevat el dibuix de la imatge de neó de la publicada fa uns dies en el blog de la Mosca collonera. Esperem que no ens denuncii per la qüestió dels drets d'autor i per l'idea de la postal, que és tota seva, ell n'és l'irresponsable espiritual del postalicidi comés. Demanem excuses a tothom.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

No, no són irresponsables, els irresponsables, ignorants, sords, autoritaris... som nosaltres, els malgratots, ja que no fem campanyes de sostenibilitat, de reciclatge, de viabilitat, de civisme... només som malgratots, només ens queixem dels consum excessiu d'energia en l'enllumenat públic (deu garantir la seguretat?)i aires acondicionats, de l'us excessiu? d'aigua per mantenir jardins, gespes, piscines, arbres encimentats,..., de l'us excessiu de combustible (moltes més emissions de gasos contaminants) degut al pla de viabilitat (no sempre es pot circular amb bibcicleta o a peu),...
Que més dir, soc, ignorant, em conformo amb poca cosa, vaig a peu (respiro molt fums innecessaris i moltes vegades perilla la meva vida per la manca de civisme), m'agrada la natura i la respecto, l'entenc i ella m'entén, però, no se si ho farà per molt més temps, estalvio energia i aigua...
Però, no m'acolliré a la sostenibilitat que em demana l'ajuntament, perquè ho he de fer? algú m'ho pot explicar?

Anònim ha dit...

Certament no tenen vergonya de res, son Lerrouxistes de nou encuny, ens demanen responsabilitat quan ells la compren al preu de 24.000 euros de mortadella sense cap vergonya ja que ho paga el poble per actuar contra el mateix poble i en benefici de la selecta màfia local.
Vergonyós tot plegat.