dilluns, 14 de juny del 2010

Els poders s'entenen?

A jutjar per aquesta fotografia, sí que estan en connivència. Aquí podem observar a la nostra representant del poder municipal saludant cordialment a la consellera de justícia Montserrat Tura, representant del poder judicial a Catalunya (TSJC), el passat dia 24 d'abril al pavelló de la Mar Bella en l'acte de proclamació de José Montilla com a candidat del PSOE a les properes eleccions catalanes.
 
PODER enfront RAÓ

El “Tribunal Supremo” ha dictat Sentència refermant el criteri del TSJC i, per tant, anulant la del Jutjat Social 2 de Mataró de novembre de 2008.

Moltes preguntes, algunes que no obtindran resposta, i moltes certeses. Cada dia hi ha menys gent que cregui en la independència del “poder” judicial i, amb la que està caient, al Tribunal Constitucional no crec que m’hi trobin a faltar...

La valoració del procés caminat fins ací, i l’opinió sobre aquestes sentències, la donaré a conèixer més endavant. Ara queda la preparació del nou judici per acomidament que s’ha de celebrar el proper dia 23 al Jutjat Social 1 de Mataró, interposat al notificar-me l’Ajuntament de Malgrat la fi del Taller d’Ocupació el desembre de 2008.

Del meu punt de vista el poder i la raó no coincideixen gaire. I en aquest cas, l’equip de govern de Malgrat surt amb més poder però jo mantinc la raó, malgrat aquestes sentències. Perquè serà que en diuen “poder judicial” ? És que els poders s’entenen ?

Que em varen acomiadar per defensar els meus drets i els d’un immigrant, ho va reconèixer la Sra. Alcaldessa en el Ple Municipal del mes de Juliol de 2008 dient que m’havia tancat les portes... Que jo demanava la jornada laboral de l’Ajuntament pel Taller d’Ocupació també ho han reconegut... Però la “justícia” és cega, segons es veu, i el més important és que no sóc de confiança d’aquest equip de govern. Sàpiga el poble de Malgrat que em preocuparia ser de la confiança d’aquests personatges.

La lluita continua.

Ramon Solé.
Ex-director del Taller d’Ocupació.