dijous, 23 de desembre del 2010

El meu poble i jo

 
Bevíem a glops
aspres vins de burla
el meu poble i jo.

Escoltàvem forts

arguments del sabre
el meu poble i jo.

Una tal lliçó

hem hagut d'entendre
el meu poble i jo.

La mateixa sort

ens uní per sempre:
el meu poble i jo.

Senyor, servidor?

Som indestriables
el meu poble i jo.

Tenim la raó

contra bords i lladres
el meu poble i jo.


Salvàvem els mots

de la nostra llengua
el meu poble i jo.

A baixar graons

de dol apreníem
el meu poble i jo.

Davallats al pou,

esguardem enlaire
el meu poble i jo.

Ens alcem tots dos

en encesa espera,
el meu poble i jo.

Lletra:   Salvador Espriu

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara que molts cops no estic d'acord en aquesta pagina crec que es l'única que ens queda, tens raó el patrimoni del poble se'l a carregat sense escrúpols, es una vergonya, no se com el seu partit la aguantant, les diferencies de altres pobles socialistes es notòria, em sap molt de greu, fa vint-cinc anys que visc a Malgrat de MAR, I CADA COP EM SAP MÉS GREU. Encara que la família, que viu a BCN, em diu i per què la votant?

Anònim ha dit...

El doctor Escudero a fallecido,el Parra i otro Busquets que esta en can Ruti hay que mirar que pasa con las fabricas de Malgrat que dan los cancer mas altos de España.

Anònim ha dit...

Alguien me puede decir como esta la vega, del tronpazo del coche

Anònim ha dit...

¿Donde, cuando, como?
Malgrat no podrá superar la dimensión de la catástrofe y los magistrales cursos de informática no habrá quien sea capaz de realizarlos.
Rezemos todos por la levedad del accidente.
Me enbarga el dolor. Oh, que pena!

Anònim ha dit...

Suerte que los niños del chanel estan de vacaciones.

Anònim ha dit...

Quina vergonya de comentaris, s'ha de fer alguna cosa per fer parar els peus a aquesta gent.
Ja riureu ja...

Anònim ha dit...

Jo en sé d'un que anava a les reunions del partit amb una pistola que potser, si cobra bé, us pot resoldre el problema.

Anònim ha dit...

Per fer parar els peus a aquesta gent lu que tens que fe es marcha del partit i de la pulitica i de aquesta forma malgrat te lo agraira.

Anònim ha dit...

I llavors, al marxar que faria? Em podries ensenyar a escriure català correcte... que deunidoret...

Anònim ha dit...

La vega esta peor lean mandado 600grm de curros con chocolate para que le suba la tensión i pueda dormir por las noches.

Anònim ha dit...

Atencio igual que a Espanya PSOE=PP,a Catalunya PSC=CIU. No hi ha grans diferencies, mai es faran mal els uns als altres. Aquest blog es absolutament necessari i denunciar el que passa a la Republica Bananera de Malgrat es obligatori i es pot fer sense suggerir que "els meus" ho fariem millor. Ho dic perque mirant-se el blog sembla que es detecta un missatge implicit a favor dels possibilistes de CIU i aquesta presa de partit fa perdre credibilitat a tot allo que aqui es diu.

Anònim ha dit...

valenti todavia no tea hechado la conchita pique?

Anònim ha dit...

uando el gobierno del PP creo la caja de la seguridad social se aprobó también una ley que impedía a cualquier gobierno a meter mano en esa caja sin pedir permiso explícito al parlamento y explicar claramente por qué y para qué se quería meter la mano.
Recuerdo unas palabras muy significativas del entonces presidente del gobierno, José María Aznar: Si algún gobierno se gasta el dinero de nuestros pensionistas, tendrá que hacerlo dando la cara....... se equivocó, porque presupuso que ningún gobierno se salataría la ley, ¡qué manía de pensar bien de los socialistas!

Esta gentuza ha metido la mano, el brazo y el resto del cuerpo, nos han dejado en la ruina y siguen esquilmando lo poco que queda.

Y aun hay quien los defiende.

Anònim ha dit...

Si los consistentes, los coherentes y los enemigos de veleidades se van, y se instalan los oportunistas y chaqueteros para medrar, ni unidad interna ni larga vida conformaran el futuro del PPC de malgrat de mar

Anònim ha dit...

no sabeis que el PPC de malgrat de mar ha estado gobernando durante muchos años con PSC y que nadie tuvo ningun problema porque el partido a nivel municipal funciona de otra manera

Anònim ha dit...

No. No pasa nada, claro. Pero hay que ponerlo en el programa junto a la fotito del candidato. Mas que nada para saber que caray vota la gente, ¿no?. Si lo que se vota es un concejal del PSC-PSOE hay que saberlo y no llevar a engaño. Una cosa es pactar un programa y la otra medrar y hacer de figurita del pesebre.

Anònim ha dit...

O vergonzosamente, como está ocurriendo en Malgrat, hacer ver que se hacen muchas cosas sin hacer absolutamente nada de nada con un sueldazo del copón a cargo del abnegado contribuyente. Menuda tomadura de pelo lo que han conseguido.

Anònim ha dit...

El blog de la Neus Serra! Ho sento però algú ho havia de dir!

Anònim ha dit...

El blog de la Neus Serra, censura els comentaris! Ho sento però algú ho havia de dir!

Anònim ha dit...

No és cert.